środa, 23 grudnia 2009

* Życzenia XD

Przepraszam kochani, że nie było ostatni opowiadań ale miałam urwanie głowy. W domu cza było pomagać, w szkole przygotować klasę na wigilijkę i do tego musiałam się nauczyć na pamięć dwóch kolęd jedną po angielsku a drugą po francusku i miałam je zaśpiewać przed całą szkołą ( czyli gimnazjum + liceum ) na koncercie świątecznym. Matko, ale miałam tremę!Ale zaśpiewałam i było git! A teraz życzenia:

Wszystkiego najlepszego, szczęścia, zdrowia dużo prezentów, średniej 6.0 na koniec roku XD ( wszystkim to mówię XD ), żeby was rodzeństwo i rodzice słuchali XD i spełnienia marzeń!! A i szczęśliwego Nowego Roku!!!

To były takie ogólne życzenia a teraz dla fanów młodych tytanów:

Życzę wszystkim fanom kreskówki " Młodzi Tytani " najbardziej tytanowych świąt jakie mogą być, dużo kosmicznych prezentów i żeby Mikołaj które je przyniesie pochodził z wymiaru Azarath XD i żeby w swoim reniferowym zaprzęgu miał zielonego renifera o imieniu " Bestia " XXD Fankom życzę aby śnił im się taki przystojniak jakim jest Robin XXXD, a fanom żeby im się śniła taka ach i och dziewczyna jaką jest Gwiazdka XXXXD  Kosmicznego sylwestra spędzonego na oglądaniu filmu " Młodzi Tytani :Problem w Tokio " XXXXXD

Wesołych Świąt życzą:
 
 
 
                                         
                                   i autorka tego bloga czyli ja
 


Jak ktoś chce sobie zapisać te napisy to proszę bardzo! To jest taki mały prezent ode mnie!
( a jak pisałam życzenia dla fanów młodych tytanów to ze śmiechu aż się popłakałam XD )
NA WSZYSTKICH MOICH BLOGACH BĘDĄ TE SAME ŻYCZENIA WIĘC NIE MUSICIE NA NIE WCHODZIĆ no chyba że chcecie przeczytać opka i dać komentarz to jak najbardziej zapraszam XXXXXXD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz